رگولاتور يونان OTE را ۳ميليون يورو جريمه کرد

به گزارش گروه اخبارخارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کميسيون پست و ارتباط از راه دور دربيانيه اعلام کرد :  OTE که در گذشته عنوان شرکت انحصاري تلفن را در اين کشور يدک مي کشيد به دليل عدم تهيه اطلاعات لازم در زمينه سرويس هاي اينترنتي پهن باند و همچنين بسته سرويس هاي اين شرکت و ارايه آن …

به گزارش گروه اخبارخارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کميسيون پست و ارتباط از راه دور دربيانيه اعلام کرد :  OTE که در گذشته عنوان شرکت انحصاري تلفن را در اين کشور يدک مي کشيد به دليل عدم تهيه اطلاعات لازم در زمينه سرويس هاي اينترنتي پهن باند و همچنين بسته سرويس هاي اين شرکت و ارايه آن به کميسيون جريمه شده است.
 در ادامه اين بيانيه آمده است  2ميليون يورو از اين جريمه به برنامه سرويس هاي پهن باند اين شرکت و يک ميليون ديگر به بسته سرويس هاي ان اختصاص دارد.
 اين سازمان اعلام کرد که اواسط سال گذشته “وودافون يونان” و “ويند هلاس” رقباي OTE، اطلاعات لازم درمورد بسته برنامه هاي خود را که شامل سرويس هاي اينترنتي پهن باند تلفني ثابت و همراه مي شد به سازمان ارايه داده اند.
اين سازمان اعلام کرد که به دليل اين  شرکت يک بار موقعيت انحصاري تلفن را در اين کشور دارا بوده و  حرف اول را در بازار ارتباطي اين کشور مي زند لازم است که اطلاعات جامع تري را در باره عملکرهاي خود به سازمان ارايه دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه دريونان تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۱۵ ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳۸.۳درصد اعلام شده است .
يونان پنج اپراتور ارتباطي دارد کهOTEشرکت مادر اپراتور کاسموت با ۷۷.۹۷درصد از سهم اين اپراتور و با بيش از پنج ميليون کاربر رتبه اول را در بين ديگر رقبا در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا