جريمه ۲.۴ميليارد دلاري سه اپراتوردر اسپانيا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رگولاتور ضد انحصار اسپانيا در گزارشي اعلام کرد بر اسا س بررسي ها ي انجام شده مشخص شد  سه اپراتوراين کشور در تباني با يکديگر در تعرفه هاي پيشنهادي خود دست برده اند.اين سازمان در ادامه گزارش خود آورده است به همين دليل سازمان CNCاين کشور به سه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رگولاتور ضد انحصار اسپانيا در گزارشي اعلام کرد بر اسا س بررسي ها ي انجام شده مشخص شد  سه اپراتوراين کشور در تباني با يکديگر در تعرفه هاي پيشنهادي خود دست برده اند.
اين سازمان در ادامه گزارش خود آورده است به همين دليل سازمان CNCاين کشور به سه اپراتور مذکور با تعيين ضرب الاجل دو هفته اي فرصت داد که درزمينه رفع اتهامات وارده مستندات لازم را ارايه دهند.
اين رگولاتور اعلام کرد که اگر بررسي ها حکم به گناهکار بودن سه اپراتور بدهند سازمانCNCاسپانيا اين حق را دارد که هرکدام اين اپراتورها به اندازه ۱۰درصد درآمد ساليانه آنها که در مجموع معادل ۲.۴ميليارد دلار مي شود ، جريمه کند.
هر سه اپراتور اتهامات وارده را بي اساس خواندند به طوري که ماويستار در اين باره گفت از شنيدن اين اتهام شوکه شدم و اورنج با رد بي قيد و شرط اين اتهام  آن را کاملا بي مورد خواند.
بر اساس قوانين جديد که سازمان تنظيم مقررات اسپانيا در سال ۲۰۰۷ ميلادي وضع کرده است ، گرد کردن دقايق از طرف اپراتورها براي گرفتن مبلغي بالاتر از کاربران ممنوع اعلام شده است و به اين دليل اپراتورها موظف هستند مکالمات را با توجه به دقايق واقعي آنها حساب کنند.
“رينالدورودريگوئز”مدير سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات اسپانيا اوايل هفته گذشته اعلام کرد که انتظار داريم هزينه ها ي سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه در سال ۲۰۰۸ ميلادي در اين کشور با کاهش مناسبي روبه رو شود.
تعداد کاربران تلفن همراه در اسپانيا تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي،۴۹ميليون نفر وضريب نفوذآن ۱۰۸درصد بوده اس و در اين کشورچهار اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا