بلاروس شبکه نسل سوم خود را به مزايده مي گذارد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از اسيت”سلولارنيوز”،”هنادز تساريک”يکي از مديران وزارت ارتباطات اين کشور با بيان اين که اپراتورها ي تازه وارد براي شرکت در اين مزايده امکان حضوردارند از آنها خواست پيشنهادات خود را به اين سازمان ارايه دهند. وي ضمن اشاره به اين که هنوز چارچوب زماني مشخصي برا ي برگزاري اين مزايده …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از اسيت”سلولارنيوز”،”هنادز تساريک”يکي از مديران وزارت ارتباطات اين کشور با بيان اين که اپراتورها ي تازه وارد براي شرکت در اين مزايده امکان حضوردارند از آنها خواست پيشنهادات خود را به اين سازمان ارايه دهند.
 وي ضمن اشاره به اين که هنوز چارچوب زماني مشخصي برا ي برگزاري اين مزايده صورت نگرفته است ،افزود: انتظار داريم اين مزايده را قبل ماه دسامبر سال جاري برگزار کنيم.
تساريک گفت: در حال حاضر MTS، MDC و BeST سه اپراتور ارتباطي در بلاروس هستند که هر کدام به ترتيب ۵۲.۸،۴۳.۳ و ۲.۷درصد از سهم بازار ارتباطي اين کشور را به خود اختصاص داده اند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد :اپراتور ترک سل نيز به تازگي آمادگي خود را برا ي خريد قسمتي از سهام BeSTو حضور در بازار اين کشور اعلام کرده است.
 وي افزود:هردو اپراتور MDCو MTSدر طول تابستان ۲۰۰۶ميلادي سرويس هاي فناوري نسل سوم را در مينسک آزمايش کردند.
تعداد کاربرن تلفن همراه در بلاروس تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۶.۹۵۸ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۲درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا