ضريب نفوذ تلفن همراه ليبي از ۱۰۰درصد فراتر رفت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،  ليبي براي بار نخست است که در گروه برترين هاي اين منطقه جاي گرفته است که نشان دهند رشد چشمگير صنعت ارتباطات در اين کشور است.تعداد کاربران تلفن همراه در ليبي ۲ميليون و۳۰۰هزار نفر است .در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که گرين(ليبين) با ۵۰۰هزار …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،  ليبي براي بار نخست است که در گروه برترين هاي اين منطقه جاي گرفته است که نشان دهند رشد چشمگير صنعت ارتباطات در اين کشور است.
تعداد کاربران تلفن همراه در ليبي ۲ميليون و۳۰۰هزار نفر است .در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که گرين(ليبين) با ۵۰۰هزار کاربر رتبه دوم را دارا مي باشد.
در جدول اين بررسي ها آمده است که در منطقه خاورميانه امارات عربي متحده و بحرين نيز به ترتيب با ۱۹۲.۵درصد و۱۷۲.۲درصد مقام هاي اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.
اين بررسي که درفصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي صورت گرفته، رژيم اشغالگر اسراييل با دو پله سقوط به مقام پنجم جدول رده بندي رسيده است.
بعد از امارات متحده و بحرين، قطر و سشيل با غلبه بر رژيم اشغالگر اسراييل در مکان هاي سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا