كاهش حق‌الاامتياز اوليه ۳۰۰ ميليون يورويي مزايده اپراتور سوم

محمود خسروي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: هم اكنون در حال اعمال نظرات اتحاديه جهاني مخابرات (ITU) در كليات اسناد مزايده اپراتور سوم هستيم.وي ادامه داد: حق‌الاامتياز اوليه مزايده اپراتور سوم از ۳۰۰ ميليون يورو بنا به خواسته اتحاديه جهاني مخابرات كاهش يافت.خسروي ميزان كاهش مبلغ حق‌الاامتياز را بيان …

محمود خسروي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: هم اكنون در حال اعمال نظرات اتحاديه جهاني مخابرات (ITU) در كليات اسناد مزايده اپراتور سوم هستيم.
وي ادامه داد: حق‌الاامتياز اوليه مزايده اپراتور سوم از ۳۰۰ ميليون يورو بنا به خواسته اتحاديه جهاني مخابرات كاهش يافت.
خسروي ميزان كاهش مبلغ حق‌الاامتياز را بيان نكرد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه سهم دولت از محل درآمدهاي اپراتور سوم به چه ميزان است، گفت: سهم دولت در مزايده مشخص مي‌شود و سازمان تنظيم مقررات تنها براي سهم دولت كف درصد قابل پرداخت را مشخص مي‌كند.
وي افزود: يكي از مزيت‌هاي برگزاري مزايده هم به اين موضوع بر مي‌گردد كه رقبا علاوه بر ارايه مشخصات فني بهتر، حاضر به ارايه پرداخت درآمدهاي بيشتر به دولت هستند و شركت‌كننده‌اي كه قيمت بالاتر نسبت به سايرين بپردازد، برنده مزايده خواهد شد.
رئيس سازمان تنظيم مقررات در مورد اينكه كه كف سهم دولت از محل درآمدهاي اپراتور سوم همانند اپراتور دوم ۱/۲۸ درصد تعيين شده است، گفت: اين موضوع صحت ندارد و رگولاتوري كف را تعيين مي‌كند و ممكن است رقم سهم دولت از محل درآمد اپراتور در مزايده كمتر يا بيشتر از اپراتور دوم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا