گوشي آيفون با كي‌بورد كشويي طراحي مي‌شود

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نداشتن كي‌بورد با وجود تمام موفقيت‌هاي آيفون يك مشكل براي اين دستگاه صفحه لمسي و مشتريان تجاري آن است اما آنچه كه تاكنون به نظر مي‌رسيد غيرممكن باشد تا سال آينده به واقعيت تبديل مي‌شود و آيفون صاحب يك كي‌بورد فيزيكي و تاشو در پشت صفحه خود …

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نداشتن كي‌بورد با وجود تمام موفقيت‌هاي آيفون يك مشكل براي اين دستگاه صفحه لمسي و مشتريان تجاري آن است اما آنچه كه تاكنون به نظر مي‌رسيد غيرممكن باشد تا سال آينده به واقعيت تبديل مي‌شود و آيفون صاحب يك كي‌بورد فيزيكي و تاشو در پشت صفحه خود مي‌شود.
بر اساس گزارش تي‌جي ديلي، اپل نمونه‌هاي اوليه‌ي اين مدل را با همكاري برخي از اپراتورهاي تلفن همراه و سازمان‌هاي منتخب آزمايش كرده است.
اپل با ساخت اين مدل از آيفون قصد دارد در محيط‌هاي تجاري نفوذ كند كه در آن‌ها كي‌بوردهاي فيزيكي سنتي به عنوان يك ويژگي ضروري به حساب مي‌آيند.
تلفن‌هاي هوشمند پرفروش از سوي شركت‌هايي مانند نوكيا، سوني اريكسون و HTC ثابت كرده‌اند كه كي‌بورد كامل مزيت بزرگي محسوب مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا