ارايه سرويس موقعيت ياب در استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز”، کاربران تلسترا مي توانند با استفاده از اين سرويس دوستان و خانواده خود را با فشار يک کليد ردياب يو پيدا کنند.   براي استفاده از اين سرويس بايد يک نقشه موقعيت ياب را در گوشي دانلود کرد و کاربران بايد موقعيت خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز”، کاربران تلسترا مي توانند با استفاده از اين سرويس دوستان و خانواده خود را با فشار يک کليد ردياب يو پيدا کنند.  
براي استفاده از اين سرويس بايد يک نقشه موقعيت ياب را در گوشي دانلود کرد و کاربران بايد موقعيت خود را توسط اين نقشه با دوستان وخانواده خود به اشتراک بگذارند تا کساني که در اين سرويس ثبت نام کرده اند بتوانند به راحتي آنها را پيدا  کنند.
گروه حمايت از حقوق شهروندان در مورد امنيت اين سرويس ابزار نگراني کرده اند و به گفته يکي از مقامات اين گروه لازم است کنترل اساسي روي چگونگي استفاده از اين اطلاعات و موقعيت يابي ها انجام شود.
وي که نامش فاش نشد ، ادامه مي دهد: کاربران ممکن است کنترل حفظ اطلاعات شخصي خود را از طريق اين سرويس از دست بدهند.
شرکت تلسترا اعلام کرد که اين سرويس با قيمت ۹۵/۲ دلار در ماه ارايه مي شود .
به گفته گلنيک ميکلان  مدير اجرايي بخش بازاريابي تلسترا ، سرويس  Whereis Everyone مي تواند به کاربران کمک کند تا هميشه با دوستان و خانواده خود در تماس باشند.
اين سرويس در پيدا کردن گوشي هاي مسروقه نيز به کاربران کمک مي کند.
تعداد کاربران در استراليا تا ژوئن ۲۰۰۶ميلادي حدود ۱۹ميليون و۸۰۰هزار مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجو دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا