همکاري اريکسون با “کابل اند وايرلس”جاماييکا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد که درطي سه سال به مورد اجرا گذاشته خواهد شد اريکسون راهکارهاي خود را براي ايجاد تغييرات بنيادي در شبکه مرکزي کابل اند وايرلس و تبديل آن به شبکه نسل جديد IPبه کار خواهد گرفت.بکارگيري سوييچ هاي نرم افزاري تلفن همراه اريکسون،راهکارهاي بسته اصلي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين قرارداد که درطي سه سال به مورد اجرا گذاشته خواهد شد اريکسون راهکارهاي خود را براي ايجاد تغييرات بنيادي در شبکه مرکزي کابل اند وايرلس و تبديل آن به شبکه نسل جديد IPبه کار خواهد گرفت.
بکارگيري سوييچ هاي نرم افزاري تلفن همراه اريکسون،راهکارهاي بسته اصلي شبکه تلفن همراه و پلت فورم چند واسطه اي اريکسون از جمله مفاد موجود در قرارداد است که اريکسون موظف به اجراي آن است.
اريکسون همچنين اعلام کرد که سرويس هاي يکپارچه سازي سيستم ها را به منظور تسهيل در ارايه سرويس هاي چند رسانه اي  پهن باند نسل آينده و پشتيباني از نيازهاي کاربران اين اپراتور به کار مي گيرد.
“فيل گرين”مدير عامل کابل اند وايرلس گفت :با شرکاي قدرتمندي که اين شرکت در انگليس ،ماکائو و پاناما دارد، درصدد است با ارايه سرويس هاي باکيفيت  و نوين خود را تبديل به يکي ازمدعيان اصلي بازار در حوزه کاراييب کند.
وي افزود:در حال حاضر شرکت اين آمادگي را دارد که با همکاري اريکسون و استفاده از راهکارهاي اين شرکت سرويس هاي تلفن همراه نوين را در اختيار کاربران در اين کشور قرار دهد.
ازتعداد کاربران و ضريب نفوذ  تلفن همراه در اين کشور اطلاع دقيقي در دست نيست.
جاماييکا سه اپراتور ارتباطي دارد که کابل اند وايرلس شرکت مادر اپراتورbMobile با بيش از يک ميليون کاربر رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد،فعاليت اصلي آن  در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد وبعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته مي شود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا