گوشي جديد سامسونگ در راه است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ پس از معرفي گوشي پيشرفته Omnia i900 در کمتر از يک ماه اين گوشي را  ساخته است.اين گوشي هنوز به شکل رسمي معرفي نشده و فقط تصاويري از آن در وب سايت iDNES ديده شده که نشان مي دهد از ظرافت گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ پس از معرفي گوشي پيشرفته Omnia i900 در کمتر از يک ماه اين گوشي را  ساخته است.
اين گوشي هنوز به شکل رسمي معرفي نشده و فقط تصاويري از آن در وب سايت iDNES ديده شده که نشان مي دهد از ظرافت گوشي Omnia برخوردار است.
i740 جزء گوشي هاي متفاوت سامسونگ است زيرا داراي کليدهاي ناوبري گرد شبيه کليدهاي ناوبري گوشي هاي هوشمند بلک بري توليد شرکت کانادايي RIM است.
از ويژگي هاي اين گوشي صفحه نمايش لمسي ۸/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل، GPS، دوربين ۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار، فلاش و ضبط ويديو و بلوتوث ۲.۰ با EDR است.
راديو FM، مرورگر وب، ايميل، USB 2.0 و پردازنده ۶۲۴ MHz از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
ابعاد اين گوشي ۱۰۷ x 59 x 13.8 ميليمتر بوده و داراي کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه تا ۴ گيگابايت است اما ميزان حافظه داخلي اين گوشي هنوز مشخص نيست.
اين گوشي از شبکه نسل سوم ۳G و Wi-Fi برخوردار نيست تنها از شبکه چهار باند GSM (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz) پشتيباني مي کند.
احتمال مي رود که اين گوشي براي بازارهايي که از شبکه نسل سوم ۳G برخوردار نيستند همچون چين، هند و آمريکاي جنوبي در نظر گرفته شده است.
پيش بيني مي شود اين گوشي اواخر تابستان به بازار تلفن همراه وارد شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا