مشاور خارجي مزايده اپراتور سوم تا پايان ماه جاري انتخاب مي شود

به گزارش موبنا سعيد مهديون، اظهار داشت: هفته گذشته پس از انجام بررسي‌هاي لازم از سوي مرکز تحقيقات مخابرات ايران، پيشنهاد پروژه (RFP) انتخاب مشاور مجري مزايده اپراتور سوم نهايي و به مجري اعلام شد. وي افزود: بر اساس اين RFP، بازاريابي و تشويق سرمايه‌گذاران براي شرکت در مزايده و همچنين همکاري در ارزيابي و …

به گزارش موبنا سعيد مهديون، اظهار داشت: هفته گذشته پس از انجام بررسي‌هاي لازم از سوي مرکز تحقيقات مخابرات ايران، پيشنهاد پروژه (RFP) انتخاب مشاور مجري مزايده اپراتور سوم نهايي و به مجري اعلام شد.
وي افزود: بر اساس اين RFP، بازاريابي و تشويق سرمايه‌گذاران براي شرکت در مزايده و همچنين همکاري در ارزيابي و تعيين صلاحيت شرکت کنندگان در مزايده، از جمله وظايف مشاور برگزيده خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه با بيان اين که مشاور مذکور خارجي خواهد بود خاطر نشان کرد: از سوي ديگر مقرر شده است که مشاور برگزيده، حتماً يک همکار ايراني نيز داشته باشد.
وي ادامه داد: تاکنون چهار شرکت از کشورهاي عربي، اروپايي و روسي، تقاضاي خود را براي انجام مشاور به منظور برگزاري مزايده اپراتور سوم اعلام کرده‌اند.
مهديون تصريح کرد: متقاضيان دو هفته فرصت دارند تا پيشنهادها و برنامه‌هاي خود را به منظور انجام وظايفي که براي مشاور در نظر گرفته شده است، به مجري ارايه دهند.
وي با تأکيد بر اينکه پس از اخذ پيشنهادها و برنامه‌هاي کاري از سوي متقاضيان، مجري پروژه به مدت يک هفته به بررسي مستندات ارايه شده خواهد پرادخت و سپس مشاور برگزيده معرفي خواهد شد، گفت: مشاور برگزيده نيز قراردادي را با مرکز تحقيقات مخابرات ايران منعقد خواهد کرد و بلافاصله پس از انتشار اسناد مزايده، کار خود را آغاز خواهد کرد.
وي در خصوص زمان اعلام فراخوان عمومي مزايده اين پروژه نيز اظهار داشت: بررسي اسناد مزايده مراحل پاياني خود را طي مي‌کند و پس از نهايي شدن انتخاب مشاور برگزاري مزايده در پايان ماه جاري، اسناد اين مزايده نيز منتشر خواهد شد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا