ارزش تراکنش ها ي پرداخت موبايلي به ۳۰۰ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز آمده است فرصت هاي مفيد و موثري در بخش سرويس هاي پرداخت موبايلي،سيستم ها،نرم افزارها و سرويس هاي پشتيبان براي رشد هر چه بيشتر در اين زمينه، تا پنج سال آينده نهفته است.در اين گزارش آمده است:بازرگانان آمريکا شمالي و اروپاي غربي با ايمان …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز آمده است فرصت هاي مفيد و موثري در بخش سرويس هاي پرداخت موبايلي،سيستم ها،نرم افزارها و سرويس هاي پشتيبان براي رشد هر چه بيشتر در اين زمينه، تا پنج سال آينده نهفته است.
در اين گزارش آمده است:بازرگانان آمريکا شمالي و اروپاي غربي با ايمان به کاربردهاي اين وسيله ارتباطي ازفناوري وب موبايل به عنوان يکي از راهکارهاي موثربازار تجاري بهره مي گيرند.
ژوپيتر در ادامه مي گويد: اين بازرگانان مي دانند که براي حفظ مشتريان خود که اکثريت آنها با وب موبايلي آشنا هستند لازم  است بهربردار ي هر چه سريع تري را از فرصت هاي موجود به عمل آورند.
اين گزارش ارزش تراکنش ها ي  پرداخت موبايلي را تا پنج سال آينده پنج برابر اعلام کردو افزود:۴۰درصد از کل اين ميزان به کاربراني اختصاص خواهد داشت که از تلفن همراه خود براي خريد بليت استفاده مي کنند.  
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که در زمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها واستراتژي هاي بازار ارتباطات  تحقيق مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا