رگولاتوري اسپانيا هزينه شارژ را کاهش داد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از رويترز، رينالدو رودريگوئز، رييس کميسيون بازار ارتباط از راه دور اسپانيا مي گويد: کاهش ميزان هزينه شارژ منجر به رشد رقابت در بازار تلفن همراه اين کشور مي شود. رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات اسپانيا گزارش داد که ميانگين هزينه شارژ در سال ۲۰۰۷ زير …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از رويترز، رينالدو رودريگوئز، رييس کميسيون بازار ارتباط از راه دور اسپانيا مي گويد: کاهش ميزان هزينه شارژ منجر به رشد رقابت در بازار تلفن همراه اين کشور مي شود.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات اسپانيا گزارش داد که ميانگين هزينه شارژ در سال ۲۰۰۷ زير ۶ درصد بوده که براي هر دقيقه ۱۷۲/۰ يورو محاسبه مي شده است.
بر اساس اين گزارش تلفونيکا، وودافون و اورنج بازار تلفن همراه اسپانيا را در دست دارند و با يکديگر رقابت مي کنند و هرسه اپراتور با يک رقيب مجازي روبه رو هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در اسپانيا تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي،  49ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۱۰۸ درصد بوده  و چهار اپراتور در اين کشور فعاليت مي کنند.
تلفونيکا در کشورهايي چون مکزيک، انگليس، آلمان، ايرلند، بوسني و هرزگوين و بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰ هزار نفر است که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا