کاربران گوشي هاي هوشمند در آمريکا در انتظار آيفون ۳G

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  بر اساس اين تحقيق ۵۶ درصد کاربران گوشي هاي هوشمند خواستار خريداري آيفون ۳G پس از ارايه آن در ۱۱ جولاي مي باشند.در ماه مارس تحقيقي توسط شرکت RBC در مورد تمايل کاربران به خريداري آيفون نسل سومي انجام شد که بر اساس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  بر اساس اين تحقيق ۵۶ درصد کاربران گوشي هاي هوشمند خواستار خريداري آيفون ۳G پس از ارايه آن در ۱۱ جولاي مي باشند.
در ماه مارس تحقيقي توسط شرکت RBC در مورد تمايل کاربران به خريداري آيفون نسل سومي انجام شد که بر اساس آن تنها ۳۵ درصد کاربران به خريداري اين گوشي علاقه نشان داده بودند.
با گذشت زمان و افزايش تبليغات و همچنين ارايه نرم افزارها و برنامه هاي کاربردي مختلف براي اين گوشي که از عوامل مهم موفقيت آن است، تعداد کاربران اين گوشي نسل سومي در حال افزايش است و تعداد بي شماري در کشور هاي مختلف براي خريداري آن در اپراتورهاي مربوطه ثبت نام کرده اند.
مطالعات جديدي که انجام شده نشان مي دهد تنها ۲۳ درصد کاربران به خريدا گوشي هاي هوشمند بلک بري تمايل نشان داده اند و اين آمار در مورد گوشي هاي پالم ۳ درصد و گوشي هاي هوشمند HTC، نوکيا و سامسونگ ۲ درصد و گوشي موتورولا تنها  1 درصد است.
قيمت پايين آيفون ۳G و سرعت بالاي دسترسي به اطلاعات توسط اين گوشي هوشمند مي تواند از عوامل مهم موفقيت آن باشد.
شرکت اپل اعلام کرده است که تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادي ۱۴ ميليون دستگاه از اين گوشي ها را به فروش خواهد رساند.
اين شرکت اعلام کرد که پيش بيني مي شود که در سال ۲۰۰۹ ميلادي  45 ميليون دستگاه گوشي نسل سومي آيفون در سارسر دينا بفروش برسد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا