اشعه برج هاي تلفن همراه براي کاربران خطرناک نيست

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ديلي نيوز، بر اساس اين گزارش  TCRA   اعلام کرد که افرادي که در تانزانيا نزديک برج هاي ارتباطي تلفن همراه زندگي مي کنند تحت تاثير سيگنال هاي و اشعه هاي راديويي اين برج ها قرار نمي گيرند. در آزمايشي که  روي ۲۰ نفر از افرادي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ديلي نيوز، بر اساس اين گزارش  TCRA   اعلام کرد که افرادي که در تانزانيا نزديک برج هاي ارتباطي تلفن همراه زندگي مي کنند تحت تاثير سيگنال هاي و اشعه هاي راديويي اين برج ها قرار نمي گيرند.
در آزمايشي که  روي ۲۰ نفر از افرادي که در نزديکي برج هاي ارتباطي تلفن همراه صورت گرفت يکي از کارشناسان اطمينان داد که ميزان تشعشعات از برج هاي ارتباطي تلفن همراه  کم است و ممکن نيست حتي در طولاني مدت نيز بر روي افرادي که در نزديکي آنها زندگي مي کنند اثر گذار باشد.
يکي از مقامات اين کميسيون در اين زمينه به تانزانيايي ها اطمينان مي دهد که اين تشعشعات و سيگنال ها براي آنان مضر و خطرناک نيست.
با اين حال اين مقام آگاه به افرادي که در نزديکي برج هايي زندگي مي کنند و سيگنال هاي الکتريکي همچون امواج راديويي و تلويزيوني از آنها ساتع مي شود هشدار مي دهد که به شدت مراقب باشند که درصورتي که در معرض تشعشعات قرار گيرند ، سلامتي آنان تهديد خواهد شد.
TCRA رسم قصد دارد شايعاتي که به تازگي درباره برج هاي ارتباطي تلفن همراه پراکنده شده را نقض کند، اين در حالي است که تپه هاي اطراف شهر Mwanza که اشعه هاي راديويي ساتع مي شود، شديدا روي سلامت ساکنين اين منطقه اثر مي گذارد.   
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا