وودافون به دنبال ترکيب تلفن همراه و ثابت

به گزاش آژانس خبري تلفن همراه (همنا)، اين تلفن همراه جهت استفاده افرادي مانند تاجران و يا افرادي که در خانه کار مي کنند، طراحي مي شود تا از طريق آن بتوانند تماس هاي تلفني انجام شده در هر دو خط تلفن همراه و ثابت خود را از طريق يک تلفن و يک شبکه انجام …

به گزاش آژانس خبري تلفن همراه (همنا)، اين تلفن همراه جهت استفاده افرادي مانند تاجران و يا افرادي که در خانه کار مي کنند، طراحي مي شود تا از طريق آن بتوانند تماس هاي تلفني انجام شده در هر دو خط تلفن همراه و ثابت خود را از طريق يک تلفن و يک شبکه انجام دهند. اين سرويس جديد که Local Zone نام دارد، دو شماره جداگانه دو خط همراه و ثابت را به يک دستگاه تلفن مربوط مي سازد.
استفاده کنندگان از اين سرويس مي توانند نحوه برقراري تماس ها را با توجه به مسافت طرف مورد مکالمه تعيين کنند که اين امر به طور خودکار توسط اين دستگاه صورت خواهد گرفت. همچنين امکان انتخاب دستي خط خاص براي هر تماس تلفني نيز ميسر است.
“کرستن شلفون” مدير محصولات و خدمات وودافون اعلام کرده است که بازاريابي اين سرويس در آلمان تا اين لحظه با موفقيت همراه بوده است.
وي از اظهارنظر در مورد ميزان سود احتمالي اين سرويس و يا حجم آن خودداري کرد اما خاطرنشان کرد که اين سرويس، يکي از سرويس هاي اصلي وودافون در کشورهاي آلمان و نيوزلند خواهد بود.
هزينه احتمالي اين سرويس براي مشترکان، ۲۰ دلار در ماه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا