شرکت ها ي چيني باز تقلب کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين دستگاه تلفن همراه که بدون اطلاع  و همکاري شرکت O2 و ويستا ساخته شده،  يک کپي کامل و حرفه اي  است که شبيه بسياري از برندها و دستگاه هاي ديگر تلفن همراه ساخته شده است.اين دستگاه بسيار شبيه گوشي هاي نوکيا مانند …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين دستگاه تلفن همراه که بدون اطلاع  و همکاري شرکت O2 و ويستا ساخته شده،  يک کپي کامل و حرفه اي  است که شبيه بسياري از برندها و دستگاه هاي ديگر تلفن همراه ساخته شده است.
اين دستگاه بسيار شبيه گوشي هاي نوکيا مانند E90 به نظر مي رسد با همان کليدهاي ناوبري که در گوشي هاي هوشمند سري E ديده مي شود.
در قسمت پشت اين گوشي نيز دوربين ۳ مگاپيکسلي با لوگوهاي O2 و ويندوز ويستا ديده مي شود که هر دو اين علايم تجاري بدون رضايت دارندگان اين مارک هاي تجاري روي اين دستگاه حک شده است.
هنگامي که دستگاه باز مي شود يک صفحه کليد کامل QWERTY ديده مي شود که درست همانند گوشي هاي HTC و G900 توشيبا به نظر مي رسد.
صفحه نمايش اين گوشي نيز لمسي با وضوح تصوير ۴۸۰ x 800 پيکسل است که همانند گوشي Xperia X1 سوني اريکسون به نظر مي رسد.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به GPS، Wi-Fi ، اتصالات شبکه نسل سوم ۳G ، امکان پخش برنامه هاي تلويزيون و موسيقي و پردازنده XScale 520 MHz اينتل اشاره کرد.
اين گوشي تلفن همراه  با قيمت ۵۱۰ دلار در دسترس کاربران چيني قرار مي گيرد.
 135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا