ارايه سرويس نامحدود پيام کوتاه توسط شرکت “آلتل” در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با توجه به استقبال کاربران اين شرکت آمريکايي از سرويس هاي پيام کوتاه و ارسال حدود ۳۶۳ ميليون پيام کوتاه در سال ۲۰۰۷ سرويس نامحدود و چرخه اي پيام کوتاه توسط ” Alltel” ارايه مي شود. کاربران مي توانند با پرداخت ۹۹/۷ دلار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با توجه به استقبال کاربران اين شرکت آمريکايي از سرويس هاي پيام کوتاه و ارسال حدود ۳۶۳ ميليون پيام کوتاه در سال ۲۰۰۷ سرويس نامحدود و چرخه اي پيام کوتاه توسط ” Alltel” ارايه مي شود.
کاربران مي توانند با پرداخت ۹۹/۷ دلار درماه به چرخه دوستان و خانواده خود به طور نا محدود پيام کوتاه ارسال کرده و پيام هاي کوتاه را از افراد مختلف بدون پرداخت هزينه دريافت کنند.
ارسال پيام نا محدود به افراد خارج از اين چرخه نيز با پرداخت ۹۹/۱۹ دلار در ماه امکان پذير خواهد بود و اين سرويس که ارايه آن از امروز آغاز شده است، امکان ارسال و دريافت پيام هاي ويديويي و تصويري نيز براي کاربران ” Alltel” فراهم مي کند.
علاوه بر اين کاربران مي توانند با پرداخت ۹۹/۱۲ دلار درماه ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ پيام کوتاه متني، تصويري و ويديويي را به کاربران ديگر ارسال کرده يا از آنها دريافت کنند.
کاربران چرخه نا محدود پيام کوتاه مي تواند ۵،  10 يا ۲۰ مخاطب باشند.
شرکت Alltel يکي از بزرگترين اپراتورهاي آمريکايي است که بيش از ۱۳ ميليون کاربر دارد.
در حال حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا