۱۰ درصد از سهم بازار متعلق به گوشي هاي گارانتي دار است

“محسن مهرپژوهان” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: اکثر گوشي هاي عرضه شده در بازار تلفن همراه از طريق مبادي غيرقانوني وارد کشور مي شود.وي با اشاره به تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي تلفن همراه گفت: مخالفت دولت مبني بر کاهش ۱۵ درصدي تعرفه باعث شده تا شرکت هاي واردکننده گوشي …

“محسن مهرپژوهان” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: اکثر گوشي هاي عرضه شده در بازار تلفن همراه از طريق مبادي غيرقانوني وارد کشور مي شود.
وي با اشاره به تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي تلفن همراه گفت: مخالفت دولت مبني بر کاهش ۱۵ درصدي تعرفه باعث شده تا شرکت هاي واردکننده گوشي با حداقل فعاليت به کار خود ادامه دهند.
مديرفروش شرکت فيتکو خاطر نشان کرد: تنها تعرفه اي که براي فعاليت چشمگير واردکنندگان قانوني و مبارزه با قاچاق گوشي مناسب است همان تعرفه سابق يعني ۴ درصد است.
وي حداکثر تعرفه براي واردات گوشي را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: کاهش تعرفه راهي مناسب براي گسترده شدن فعاليت فعالان قانوني و راهي براي مبارزه با قاچاقچيان به شمار مي آيد.
در زمان حاضر شرکت “فيتکو” دو برند گوشي هاي تلفن همراه شامل پنتک و موتورولا را با گارانتي رسمي در بازار تلفن همراه کشور عرضه مي کند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا