شارژ باتري تلفن همراه با اجراي حرکات موزون

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتوتک، شارژر انرژي جنبشي قابل حمل که توسط اورنج ارايه شده وزني برابر گوشي هاي تلفن همراه دارند و اندازه آنها به اندازه يک بسته کارت است.اين شارژر روي بازوي کاربر نصب مي شود و از سيستم مغناطيسي که باعث توليد الکتريسيته مي شود براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اينتوتک، شارژر انرژي جنبشي قابل حمل که توسط اورنج ارايه شده وزني برابر گوشي هاي تلفن همراه دارند و اندازه آنها به اندازه يک بسته کارت است.
اين شارژر روي بازوي کاربر نصب مي شود و از سيستم مغناطيسي که باعث توليد الکتريسيته مي شود براي شارژ باتري تلفن همراه استفاده مي کند و اين ميزان انرژي را در باتري تلفن همراه ذخيره مي کند.
بر اساس اين گزارش، روش مذکور علاوه بر اين که باعث شارژ تلفن همراه مي شود، شادي، شور و هيجان را نيز براي کاربر به همراه دارد و در حالي که باتري تلفن همراه  شارژ مي شود کاربران را تشويق به خنده و هيجان مي کند.
اپراتور اورنج  28 آوريل ۱۹۹۴ در پاريس پايتخت فرانسه راه اندازي شد و برندي است که “فرنس تله کام” براي اپراتور تلفن همراه خود و شعبات ارايه دهنده سرويس هاي اينترنتي انتخاب کرده است.
سه اپراتور در کشور فرانسه فعال هستند که اورنج با ۲۳ميليون و ۵۰۴ هزار نفر رتبه نخست را در بين رقباي خود دارد.
کشور فرانسه ۵۵ ميليون و ۷۳۱ هزار کاربر دارد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۰۱/۹۰ درصد است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا