۸۰ درصد سهام مخابرات ۶ ماهه واگذار مي شود

صابر فيضي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بزرگترين تحول پس از ابلاغ بند ج اصل ۴۴ قانون اساسي در مجموعه وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات، واگذاري سهام شرکت مخابرات ايران است که در صورت واگذاري کل سهام آن تا پايان سال جاري، کل مفاد اين ابلاغيه در اين حوزه اجرايي شده است.مدير عامل …

صابر فيضي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بزرگترين تحول پس از ابلاغ بند ج اصل ۴۴ قانون اساسي در مجموعه وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات، واگذاري سهام شرکت مخابرات ايران است که در صورت واگذاري کل سهام آن تا پايان سال جاري، کل مفاد اين ابلاغيه در اين حوزه اجرايي شده است.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران افزود: با انجام اين واگذاري ۳۷ هزار نفر از پرسنل شرکت مخابرات ايران از اين مجموعه و بدنه دولت جدا شده و به بخش خصوصي مي پيوندد.
وي ادامه داد: کل کارهايي که بايد از سوي شرکت مخابرات ايران براي واگذاري سهام اين شرکت انجام مي شده، اجرا شده است و اعلام زمان رسمي واگذاري سهام مخابرات بر عهده سازمان خصوصي سازي و بورس است.
فيضي اظهارداشت: با واگذاري سهام شرکت مخابرات ايران کل زير مجموعه هاي اين بخش اعم از شرکت ارتباطات سيار و ۳۰ شرکت مخابرات استاني واگذار مي شود و هيچ بخش واگذار نشده اي در اين سازمان باقي نمي ماند.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران خاطر نشان کرد: مبلغ حقوق صاحبان سهام در واگذاري اين شرکت ۴ هزار و ۹۰۰ ميليارد تومان است که طي چند مرحله واگذاري آن انجام مي شود.
وي ابراز داشت: هيچ زمان دقيقي براي واگذاري اولين مرحله از سهام شرکت مخابرات ايران تاکنون اعلام نشده است اما پيش بيني مي شود پس از آغاز اولين مرحله از واگذاري ها کل اين فرايند تا ۶ ماه به طول بيانجامد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا