فرنس تلکام مزايده تليا سونرا را لغو کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، مقامات تليا قيمت پيشنهادي فرنس تلکام را خيلي کمتر از ارزش واقعي اين شرکت مي دانند.در بيانيه اي که تليا سونرا منتشر کرد،  آمده است :اين شرکت  پتانسيل مناسب و چشم انداز خوبي که براي رشد و پيشرفت دارد  و مسوولان آن بر توسعه هر چه بيشتر …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، مقامات تليا قيمت پيشنهادي فرنس تلکام را خيلي کمتر از ارزش واقعي اين شرکت مي دانند.
در بيانيه اي که تليا سونرا منتشر کرد،  آمده است :اين شرکت  پتانسيل مناسب و چشم انداز خوبي که براي رشد و پيشرفت دارد  و مسوولان آن بر توسعه هر چه بيشتر شرکت تمرکزدارد.
“ديدير لومبارد”مدير عامل فرنس تلکام در اين باره گفت:در پنج ژوئن فرنس تلکام قرار بود سهمي از اين شرکت را به ارزش ۴۲ميليارد دلاراز ان خود کند که با واکنش سريع هيات مديره و دولت سوئد که سهامدار اصلي تليا است، مواجه شد.
لومبارد تصريح کرد : اين مزايده در صورت اجرا مي توانست بزرگ ترين شرکت ارتباطي را در اروپا شکل دهد و باعث افزايش تعداد کاربران تا ۳۹ درصد شود.
وي در ادامه خاطر نشان کرد که اين شرکت مي توانست ساليانه ۷۰۰ميليون يورو تا سال ۲۰۱۳ ذخيره کند.
تلياسونرا، يکي از شرکت هاي سهامدار عمده ترکسل در زمينه شبکه تلفن همراه است که در شمال و شرق اروپا و اسپانيا فعاليت مي کند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا