“اسکا تلکام” دومين سهام دار “ويرجين موبايل” شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “وايرلس ديزاين” ، بزرگترين اپراتور کره جنوبي بر اساس قراردادي که روز ۲۶ ژوئن با ويرجين موبايل بست که براساس آن کل سهام هليو را به اين شرکت آمريکايي واگذار کرد.اين شرکت در واقع سهام هليو را با ۱۷ درصد از سهام ويرجين موبايل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “وايرلس ديزاين” ، بزرگترين اپراتور کره جنوبي بر اساس قراردادي که روز ۲۶ ژوئن با ويرجين موبايل بست که براساس آن کل سهام هليو را به اين شرکت آمريکايي واگذار کرد.
اين شرکت در واقع سهام هليو را با ۱۷ درصد از سهام ويرجين موبايل مبادله  و ۲۵ ميليون دلار براي گسترش شبکه هاي حقيقي سرمايه گذاري کرده است.
بر اساس قراردادي که دو شرکت امضا کردند، قراراست پايگاه هاي مشترکين تلفن همراه و سرويس هاي تلفن همراه افزايش و هزينه ي شبکه ها کاهش يابد.
به گفته مقامات شرکت اسکا تلکام اين قرارداد يک تصميم استراتژيک براي افزايش رقابت در بازار بي سيم آمريکا محسوب مي شود.
ويرجين موبايل در بين ۱۸اپراتور آمريکا با چهارميليون و ۷۶هزار کاربر و ارايه سرويس هايي چون CDMA20001xEV ,CDMA2000 ,do cdma, و  1xرتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
۵۰درصد سهام اين شرکت در اختيار گروه ويرجين و اسپرينت نکستل و ۵۰درصد باقي مانده در اختيار شرکاي ديگر است.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور خطوط ثابت کره جنوبي از لحاظ درامد به شمار مي آيد واين اپراتور ۹/۳۸ درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد و اگر با اين قرار داد مي تواند سهم خود را در بازار تا ۶/۴۳ درصد افزايش دهد.
۱۱۲ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا