مسابقه مقاله نويسي درباره گوشي هاي هوشمند

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” شرکت سيمبيان اين مسابقه مقاله نويسي را با عنوان “گوشي هاي هوشمند و نقش آنها در بازار و صنعت تلفن همراه تا سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ ” براي دانشجويان دانشگاه ها برگزار کرده است.دانشجويان تا پايان نيمه شب ۳۰ سپتامبر فرصت دارند …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” شرکت سيمبيان اين مسابقه مقاله نويسي را با عنوان “گوشي هاي هوشمند و نقش آنها در بازار و صنعت تلفن همراه تا سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ ” براي دانشجويان دانشگاه ها برگزار کرده است.
دانشجويان تا پايان نيمه شب ۳۰ سپتامبر فرصت دارند مقاله هاي خود را در مورد نقش گوشي هاي هوشمند در صنعت تلفن همراه ارايه دهند.
شرکت سيمبيان به ۱۰ مقاله نويس برتر جايزه ۱۰۰۰ پوندي (۵۰/۱۹۹۱ دلار آمريکا، ۴۸/۱۲۶۳ يورو) اهدا مي کند.
دانشجويان دانشگاه هاي سراسر جهان با هر رشته تحصيلي مي توانند در اين مسابقه شرکت کنند.
شرکت نرم افزاري Symbian براي اولين بار در ماه ژوئن سال ۱۹۹۸ به صورت کاملا مخفي و خصوصي براي کار روي سيستم موبايل ها در انگليس  تاسيس شد.
آمار فروش موبايل هاي Symbian تا پايان سال ۲۰۰۳ به ۶.۷ ميليون دستگاه رسيد و در سال ۲۰۰۴ نيز با رشد بي سابقه فروش اين نوع موبايل ها رشد ۲۰۱ درصدي داشته است .
با فروش بالاي موبايل هاي Symbian هر روزه بر تعداد برنامه نويسان آن افزوده شده و نرم افزارهاي فوق العاده اي براي اين سيستم عامل طراحي مي شود بطوري که تا اواخر تابستان سال ۲۰۰۴ تعداد اين برنامه ها به سه هزار و۲۵۴ مورد رسيد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا