وودافون سرويس جديد تلفن ثابت و همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ان زد هرالد”، اين سرويس جديد موسوم به Local Zone براي کاربراني ارايه شده که در خانه فعاليت تجاري دارند و به آنها اين امکان را مي دهد که از بين خطوط ثابت  و همراه يکي را انتخاب کنند.انتقال تماس و استفاده از سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ان زد هرالد”، اين سرويس جديد موسوم به Local Zone براي کاربراني ارايه شده که در خانه فعاليت تجاري دارند و به آنها اين امکان را مي دهد که از بين خطوط ثابت  و همراه يکي را انتخاب کنند.
انتقال تماس و استفاده از سرويس ايميل صوتي و دريافت پيام کوتاه نيز با استفاده از اين سرويس امکان پذير است و مشابه اين سرويس پيش از اين در آلمان ارايه  و با استقبال گسترده کاربران روبرو شده است.
اين سرويس با ۵۰ درصد تخفيف با هزينه ۲۰ دلار در ماه در اختيار کاربران قرار مي گيرد و وودافون قصد دارد تا ماه نوامبر اين سرويس را در نيوزلند نيز ارايه دهد.
اپراتور انگليسي وودافون است در کشورهاي چون استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، مصر، هند، ترکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد و به کاربران ومشترکين خود سرويس هاي مختلف  از جمله GSM,GPRS,EDGE ,UMTSHSDPA  , CDMA ارايه مي دهد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا