برنامه هاي کاربردي عامل مهم برتري آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريد رايت وب”، شرکت هاي بزرگي مانند موتورولا، بلک بري و ال جي گوشي هاي هوشمند تاچ اسکرين را در سال جاري براي رقابت با آيفون ارايه کرده يا خواهند کرد که به لحاظ  برنامه هاي کاربردي کبمود هايي نسبت به آيفون دارند.تلفن همراه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريد رايت وب”، شرکت هاي بزرگي مانند موتورولا، بلک بري و ال جي گوشي هاي هوشمند تاچ اسکرين را در سال جاري براي رقابت با آيفون ارايه کرده يا خواهند کرد که به لحاظ  برنامه هاي کاربردي کبمود هايي نسبت به آيفون دارند.
تلفن همراه آيفون داراي يک واسط کاربردي با عملکرد سريع و بازنواخت موسيقي است که موجب برتري آن بر همه گوشي هاي ويندوز موبايل شده است.
گوشي هاي تاچ اسکرين مختلفي همزمان با آيفون به بازار آمده يا خواهند آمد که از جمله آنها مي توان به ال جي Voyager، سامسونگ Instinct، ال جي Vu و سامسونگ Glyde اشاره کرد.
تمام اين گوشي ها داراي جستجو گر اينترنتي هستند اما جستجوگر آيفون يک برنامه کاربردي است که قابل دانلود بوده و از سرعت بالايي برخوردار است.
بسياري از برنامه هاي کاربردي ديگر که همراه با آيفون نسل سومي ارايه مي شود به طور رايگان و بدون نياز به دانلود از طريق Appstore در اختيار کاربران اين گوشي قرار مي گيرد.
به گفته کارشناسان ، شرکت اپل با ارايه اين  تلفن همراه هوشمند و با قابليت هاي بي نظير، انقلابي در صنعت تلفن همراه ايجاد کرده و بسياري از کشور ها براي خريداري اين تلفن همراه جنجالي، از مدتها قبل ثبت نام کرده اند.
اپل قصد دارد تا پايان سال جاري ۱۴ ميليون دستگاه از اين گوشي را به فروش برساند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا