سوني موبايل پلي استيشن توليد مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ايدآل، اين خبر اگرچه هنوز بطور رسمي تاييد نشده اما منابع خبري اعلام کردند که سوني در حال برنامه ريزي براي ساخت PSP و نسل جديدي از تلفن هاي همراه با ترکيب پلي استيشن است.براساس اين گزارش پنج دليل موجه براي ساخت اين دستگاه ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت ايدآل، اين خبر اگرچه هنوز بطور رسمي تاييد نشده اما منابع خبري اعلام کردند که سوني در حال برنامه ريزي براي ساخت PSP و نسل جديدي از تلفن هاي همراه با ترکيب پلي استيشن است.
براساس اين گزارش پنج دليل موجه براي ساخت اين دستگاه ها وجود دارد ،اولين دليل اين است که تلفن هاي همراه مرسوم و معمول سوني اريکسون دو برند همچون “واکمن” و “سايبر شات” را در ميان خود پذيرفته اند.
البته برند پلي استيشن هنوز براي موبايل معرفي نشده اما سوني اريکسون به تازگي گوشي F305 راکه يک تلفن همراه با قابليت بازي است ، معرفي کرده که پيش بيني مي شود سود سرشاري عايد اين شرکت شود.
دومين دليل اين است که با معرفي iPhone ، شرکت اپل iPod را به سوي تلفن همراه کشاند  و اين طور به نظر مي رسد که اپل روي کنسول بازي کار مي کند، بنابراين سوني مجبور به واکنش و عکس العمل دربرابر اپل است.
دليل سوم اين که همان طور که PSP از فناوري Wi-Fi بهره مي برد پس اين دستگاه يک گام به سوي فناوري و عملکردهاي موبايل پيش نهاده است.
چهارمين دليل اين است که گوشي هاي دوربين دار و موسيقيايي هم اکنون بازار تلفن همراه را قبضه کرده اند بنابراين گوشي هايي با قابليت بازي نيز مي توانند مخاطبان ديگري را به سوي خود جذب کنند.
و دليل پنجم اين که از ژانويه ۲۰۰۸ که Sony PSP Slim عرضه شد تنها شرکت اسکايپ اين دستگاه را ارايه مي دهد و اين دستگاه فقط از  سرويس VoIP  بهره مي برد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا