اپراتورها ي اندونزي ورود تازه واردان را به بازار اين کشور محکوم کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مرزا فاچيز”مدير انجمن تلفن سلولار اندونزي(ATSI)  در اين باره گفت:به دليل محدوديت هايي که در واگذاري فرکانس هاي لازم و شماره تلفن در اين کشور وجود دارد، ديگر جايي براي ورود اپراتورها ي خارجي به بازار رقابتي اين کشور نمي ماند.وي افزود:دولت قبل از هر کار بايد به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”مرزا فاچيز”مدير انجمن تلفن سلولار اندونزي(ATSI)  در اين باره گفت:به دليل محدوديت هايي که در واگذاري فرکانس هاي لازم و شماره تلفن در اين کشور وجود دارد، ديگر جايي براي ورود اپراتورها ي خارجي به بازار رقابتي اين کشور نمي ماند.
وي افزود:دولت قبل از هر کار بايد به منظور حفظ توانايي هاي اقتصادي شمار فعالان ارتباطي در اين بازاررا سازمان دهي کند.
وي افزود:ازدحام در بازار کنوني اين کشور جنگ بر سر قيمت ها وبه طبع آن تخريب آنها را در بين اپراتورها ي اين کشور ايجاد کرده است.
تعداد کاربران تلفن همراه دراندونزي ۶۸ميليون نفر وضريب نفوذ آن ۲۸.۹۷درصد است. در اين کشور ۸اپراتور فعال وجود دارد.
تعداد مشترکان تلفن همراه در اندونزي در سالهاي اخير به شدت افزايش يافته است و انتظار مي رود تا پايان سال جاري به ۱۲۰ ميليون نفر برسد. اين تعداد در پايان سال ۲۰۰۷ برابر ۹۰ ميليون نفر بود.
اندونزي داراي  حدود يک ميليون و ۹۲۲هزارو ۵۷۰کيلومترمربع مساحت است وپايتخت اين کشور ۲۲۲ميليون و ۶۱۱هزار نفري جاکارتا است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا