MetroPCSدست کاربران خود را براي انتخاب گوشي باز گذاشت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: تنها کاري را که کاربران بايد انجام دهند اين است که بعد از انتخاب گوشي خود آن را با شبکه اپراتور مذکور هماهنگ کنند.يک مقام آگاه با بيان اينکه اقدام “مترو پي سي اس”راه ايجاد فرصت هاي جديد را پيش روي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: تنها کاري را که کاربران بايد انجام دهند اين است که بعد از انتخاب گوشي خود آن را با شبکه اپراتور مذکور هماهنگ کنند.
يک مقام آگاه با بيان اينکه اقدام “مترو پي سي اس”راه ايجاد فرصت هاي جديد را پيش روي اپراتورها قرار مي دهد، افزود:اين سياست همچنين مي تواند موارد انتخابي بيشتري را در اختيار کاربران بگذارد به طوري که آنان مي توانند  گوشي ها و شبکه ي خود را با دستي باز انتخاب کنند.
نوع فعاليت اپراتورها در اين کشور به اين صورت است که همراه سرويس ،گوشي را که تنها قابليت استفاده از شبکه اپراتور خود را دارد به کاربران خود مي دهند که اين امر باعث محدوديت استفاده و انتخاب براي کاربران مي شود.
مترو پي سي اس با اتخاذ سياست هاي جديد خود شيوه هاي تجاري قديمي موجود در بازار ارتباطي اين کشور را تهديد کرده است.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد کهMetroPCSبا بيش از چهار ميليون کاربر رتبه نهم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا