E71 نوکيا فقط در سنگاپور عرضه شده است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که قرار بود در ماه جولاي به بازار عرضه شود اما هم اکنون تنها در سنگاپور و از طريق فروشگاه هاي خرده فروشي و فروشگاه هاي آنلاين با قيمت ۷۲۰ دلار سنگاپور معادل ۵۳۰ دلار آمريکا در دسترس کاربران قرار گرفته …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي که قرار بود در ماه جولاي به بازار عرضه شود اما هم اکنون تنها در سنگاپور و از طريق فروشگاه هاي خرده فروشي و فروشگاه هاي آنلاين با قيمت ۷۲۰ دلار سنگاپور معادل ۵۳۰ دلار آمريکا در دسترس کاربران قرار گرفته است.
اين گوشي به همراه گوشي E66 در ۱۶ ژوئن رسما توسط نوکيا رونمايي شد و انتظار مي رود  جايگزين E61i  که بيش از يک سال از عرضه آن گذشته است، باشد.
اين گوشي همانند گوشي هاي سري E ويژگي هاي بيشماري دارد و از طراحي زيباتر و ضخامت باريکتري برخوردار بوده به طوري که ضخامت آن تنها ۱۰ ميليمتر است.
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به پشتيباني از شبکه چهار باند GSM  (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz) و شبکه دو باند HSDPA ، نسخه سوم سيستم عامل سيمبيان ۹.۲ S60 ، صفحه نمايش ۳۶/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير  320 x 240 پيکسل و ۱۶ ميليون رنگ اشاره کرد.
صفحه کليد کامل QWERTY ، اتصالات wi-Fi ، GPS و  A-GPS ، مرورگر HTML ، ايميل با قابليت دسترسي لمسي و بلوتوث ۲.۰ با A2DP از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي E71 همچنين از امکان پخش موسيقي و ويديو برخوردار بوده و داراي راديو FM، microUSB 2.0 ، ۱۱۰ مگابايت حافظه داخلي و امکان ارتقا تا ۸ گيگابايت است.
اين کوشي با ابعاد ۱۱۴ x 57 x 10 ميليمتر داراي باتري ۱۵۰۰ mAh بوده که در حال مکالمه ۵/۱۰ ساعت و در حال آماده باش بيش از ۴۱۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
دوربين اين گوشي ۱۵/۳ مگاپيکسلي با زوم خودکار، فلاش و قابليت ضبط ويديو است.
انتظار مي رود گوشي E71 اوايل ماه جولاي به ديگر بازارهاي دنيا همچون اروپا و آمريکاي شمالي عرضه شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا