الکاتل لوسنت امتياز مجوز وايمکس ارتش آمريکا را به دست اورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:مقامات مربوط ،آلکاتل را بعد از آناليزهاي فني  دقيق و اطمينان از قابليت هاي آن براي انجام اين پروژه  انتخاب کردند.وي که نامش ذکر نشد، هدف از اين طرح را نشان دادن قابليت ها ي جنگي و تاثيرات مفيد ارتباطات مرکب  براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:مقامات مربوط ،آلکاتل را بعد از آناليزهاي فني  دقيق و اطمينان از قابليت هاي آن براي انجام اين پروژه  انتخاب کردند.
وي که نامش ذکر نشد، هدف از اين طرح را نشان دادن قابليت ها ي جنگي و تاثيرات مفيد ارتباطات مرکب  براي استفاده در ماهواره ها ي ارتباطي ، فناوري ها ي ارتباطات بي سيم و سرويس هاي پهن باند تلفن همراه در مناطق جنگي اعلام کرد.
بر اساس اين طرح LGS آلکاتل لوسنت دسترسي ها ي شبکه راديويي را که شامل ايستگا هاي پايه وايمکس،کنترلر هاي دسترسي وايمکس،اداره و حفظ مرکز مربوطه که از آخرين استانداردهاي وايمکس پشتيباني مي کند ،بر عهده خواهد داشت.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد وفعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است.اين شرکت در بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا