درآمد حاصل از فروش گوشي هاي مجهز به ويديو ۹۹ميليارد دلار اعلام شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است :با وجود چالش هايي که پيش روي تهيه کنندگان اين سرويس موبايلي در جهان وجود دارد اما پيش بيني مي شود که اين بخش از صنعت تلفن همراه تا پنج سال آينده با رشد خوبي مواجه شود.اينفونتيک تعداد کاربران اين نمونه از گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است :با وجود چالش هايي که پيش روي تهيه کنندگان اين سرويس موبايلي در جهان وجود دارد اما پيش بيني مي شود که اين بخش از صنعت تلفن همراه تا پنج سال آينده با رشد خوبي مواجه شود.
اينفونتيک تعداد کاربران اين نمونه از گوشي ها  را در اين سال ۱۰ميليون نفر اعلام کرد و افزود:انتظار داريم اين تعداد تا پايان ۲۰۰۸ ميلادي سه برابر شود.
“جف هينن”يکي از مديران اينفونيتيک  گفت:انتظار داريم در فاصله سال هاي ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ تعداد گوشي ها ي مجهز به سيستم هاي ويديويي چهار برابر شود.
وي افزود:درآمد حاصل از اين بخش در سال ۲۰۰۷ ميلادي نسبت به سال ماقبل آن سه برابر شده است و انتظار مي رود اين ميزان رشد در سال ۲۰۰۸ ميلادي نيز نسبت به سال ۲۰۰۷ تکرار شود. 
هينن بابيان اين که تبليغات در رشد و توسعه اين بخش از صنايع ارتباطي نقش بسيار موثري ايفا مي کند ،گفت:فعالان در اين عرصه بايد در سراسرسال ۲۰۰۸ همکاري خود را با گروه هاي تبليغي  و رسانه ها منسجم ترکنند تا بتوانند به نتايج قابل توجهي در سال ۲۰۰۹ ميلادي برسند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا