نوكيا چهار گوشي جديد سوپرنووا معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،اين گوشي ها با نام هاي ۷۶۱۰ Supernova, 7510 Supernova ۷۳۱۰ Supernova و ۷۲۱۰ Supernova معرفي شدند. گوشي هاي قديمي نوکيا با گوشي هاي جديد که داراي پسوند سوپر نووا هستند ، متفاوت مي باشند واين گوشي ها داراي طراحي و ظاهري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،
اين گوشي ها با نام هاي ۷۶۱۰ Supernova, 7510 Supernova
۷۳۱۰ Supernova و ۷۲۱۰ Supernova معرفي شدند.
 گوشي هاي قديمي نوکيا با گوشي هاي جديد که داراي پسوند سوپر نووا هستند ، متفاوت مي باشند واين گوشي ها داراي طراحي و ظاهري زيبا و شيک هستند که گفته مي شود بيشتر مورد پسند خانم ها بويژه  دختران است.
از ميان اين چهارتلفن همراه جديد نوکيا ، گوشي مدل ۷۶۱۰ Supernova از همه پيشرفته است که درچهاررنگ  از فصل سوم سال جاري ميلادي به بازار عرضه مي شود.
 7510 Supernova که درطرح تاشو ساخته شده ، با دو صفحه نمايش  داخلي وخارجي  و  قابليت ها و سيستم هاي گوناگون، درفصل چهارم سال جاري ميلادي به بازار عرضه مي شود.
 7310 Supernova سومين گوشي از سري گوشي هاي سوپرنووا است  که به شکل آب نباتي طراحي وساخته شده است و در ماه جولاي وارد بازار خواهد شد.
 7210 Supernova نيز به شکل آب نباتي و ازلحاظ قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي ها از سه گوشي ديگر  ساده تر است و از فصل سوم سال جاري ميلادي به بازار عرضه مي شود.
جزييات بيشتر درباره چهار گوشي تلفن همراه نوکيا سري سوپرنووا بزودي اعلام مي شود.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا