شرکت Orion Gadgets يک قلم براي آيفون توليد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، گوشي iPhone که نسخه اوليه آن سال گذشته معرفي و عرضه شد و نسخه نسل سومي  آن ۱۱ جولاي عرضه مي شود ، داراي صفحه لمسي بوده اما فاقد قلم است.از اين رو شرکت Orion Gadgets اقدام به طراحي و ساخت يک قلم …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، گوشي iPhone که نسخه اوليه آن سال گذشته معرفي و عرضه شد و نسخه نسل سومي  آن ۱۱ جولاي عرضه مي شود ، داراي صفحه لمسي بوده اما فاقد قلم است.
از اين رو شرکت Orion Gadgets اقدام به طراحي و ساخت يک قلم براي گوشي آيفون کرده است.
قسمت نوک اين قلم از يک سطح حساس تشکيل شده و به اين ترتيب کاربران iPhone ديگر نگران خراشيده شدن سطح صفحه آن نخواهند بود.
بر اساس اين گزارش اين قلم تنها ۱۰ دلار قيمت دارد.
۰۲/۰۴/۸۷
پيشتر روزنامه آمريکايي “لوس آنجلس تايمز” گزارش داد که مدل جديد آيفون هيچ کاري براي برطرف کردن نگراني افرادي که ناخن هاي بلند دارند، صورت نداده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل اينترتينمنت”، در حالي که بازار جهاني موبايل از ويژگي هاي جديد آيفوني که ماه آينده عرضه مي شود، مانند برخورداري از A- GPS و ۳G به شعف آمده است، روزنامه لوس آنجلس تايمز اظهار تاسف کرد که چرا آيفون فکري براي افرادي که ناخن هاي بلند دارند و نمي توانند از تاچ اسکرين آن استفاده کنند ، نکرده است.
زنان که ناخن هاي بلند دارند و مردان و زناني که انگشتان پهن دارند با مشکل تايپ کردن در آيفون مواجه هستند و خواستار اين هستند که آيفون يک قلم ارايه دهد.
“اريکا واتسون کوري”  نويسنده اين گزارش گفت  که با وجود پيشرفت هاي آيفون جديد چرا اپل مشکل ناخن ها را حل نکرده و قلم ارايه نداده است.
“واتسون کوري” مي نويسد علم ارگونوميک (راحتى و سادگى استفاده از ماشين) و تحقيقات جديد همگي بر اين تاکيد دارند که مردان و زنان انگشتان و ناخن هاي خود را به طور متفاوت به کار مي برند، چرا اپل در اشتباه خود پافشاري مي کند.
مشکل اين است که صفحه تاچ اسکرين آيفون فقط به بارهاي الکتريکي که از نوک انگشتان ساتع مي شود ، واکنش نشان مي دهد در حالي که ناخن ها اين بارهاي الکتريسيته را ندارند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا