Spice ايتاليا گوشي دو سيم کارته PDA را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت که به تازگي گوشي هاي بريل ارايه داده، گوشي D-1100 را که يک دستگاه PDA است به ويندوز موبايل مجهز کرده که قابليت پشتيباني از دو سيم کارت را دارد. اين گوشي تنها از شبکه چهار باند GSM (850 / 900 …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت که به تازگي گوشي هاي بريل ارايه داده، گوشي D-1100 را که يک دستگاه PDA است به ويندوز موبايل مجهز کرده که قابليت پشتيباني از دو سيم کارت را دارد.
اين گوشي تنها از شبکه چهار باند GSM (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz) با GPRS پشتيباني مي کند بنابراين از شبکه ۳G  و EDGE برخوردار نيست. 
از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT با بازخورد لمسي و وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و ۲۶۵ هزار رنگ، بلوتوث استريو با A2DP  اشاره کرد.
جستجوي گوگل، SMS و MMS ، دوربين ۲ مگاپيکسلي با زوم ديجيتال و ضبط ويديو و ۶۴مگابايت حافظه داخلي که با کارت حافظه  microSD امکان ارتقاي حافظه تا ۲ گيگابايت را دارد از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
اين گوشي از ويندوز موبايل ۶.۰ ، ويندوز مديا پلير، آفيس مايکروسافت موبايل، Outlook مايکروسافت و اينترنت اکسپلورر موبايل پشتيباني مي کند و به کاربر امکان مي دهد که براي ارسال پيام فوري از MSN استفاده کند. 
گوشي D-1100 با ابعاد ۱۱۱ x 58 x 15.7 ميليمتر و وزن ۱۲۳ گرم داراي باتري ۱۳۵۰ mAh بوده که در حال مکالمه از ۳ تا ۸ ساعت و در حال آماده باش ۱۳۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
اين گوشي که به قيمت ۴۰۰دلار عرضه شده داراي کارت حافظه ۵۱۲ مگابايت است و با توجه به تجهيز اين گوشي به ويندوز موبايل قيمت مناسبي دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا