نورتل امتياز ۴۵ميليون دلاري شبکه CDMAنيجريه را کسب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،نورتل در گزارش خود آورده است درفاز اول اين طرح راهکارهاي CDMA 1xEV-DO Rev A خود را در لاگوس پايتخت اين کشورو مرکز ثقل اقتصاد آن ارايه مي دهد.در اين گزارش آمده است : نيجريه با جمعيت ۱۴۰ميليون نفري، پرجمعيت ترين کشور آفريقايي است و لاگوس نيز با …

به گزارش گروه اخبار خارجي”مبونا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،نورتل در گزارش خود آورده است درفاز اول اين طرح راهکارهاي CDMA 1xEV-DO Rev A خود را در لاگوس پايتخت اين کشورو مرکز ثقل اقتصاد آن ارايه مي دهد.
در اين گزارش آمده است : نيجريه با جمعيت ۱۴۰ميليون نفري، پرجمعيت ترين کشور آفريقايي است و لاگوس نيز با دارا بودن هشت ميليون نفر، پرجمعيت ترين شهر  قاره آفريقا به شمار مي آيد.
در ادامه اين گزارش آمده است با وجود جمعيت زياد و با تعداد زياد کاربر تلفن همراه ضريب نفوذ سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه در اين کشور تنها ۶.۷۵درصد اعلام شده است.
“جاستين راماييا”مدير عامل Multi-Links در اين باره گفت:پروژه مذکور با افزايش حجم شبکه ، حدود ۸۰ درصدجمعيت نيجريه را تا سال ۲۰۱۱ميلادي و۱۰۰ درصد جمعيت اين کشور را تا ۲۰۱۳ميلادي تحت پوشش سرويس هاي ارتقا يافته CDMA مي گذارد.
وي با بيان اين که ما از سال ۱۹۹۶ميلادي با نورتل در زمينه گسترش شبکه خود همکاري مي کنيم، افزود : راهکارها ي نورتل تاکنون باعث رشد سهم بازار اين اپراتور و بهبود کيفيت سرويس هاي صوت و پهن باند آن شده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در نيجريه تا دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۰درصد اعلام شده است و اين کشور شش اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا