تلفنيکا براي ارايه آيفون در انگليس و اسپانيا ۳۰۰هزار سفارش گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي تلفنيکا در اين باره گفت: از موقعي که  اپراتور تلفنيکاه زمان عرضه اين گوشي را  اعلام کرد ، شرکت با سيل تقاضاي افراد براي رزور اين گوشي مواجه شد. وي افزود:سرويس هاي نسل سوم يا ۳Gبه گوشي هايي اتلاق مي شود که از پرسرعت ترين سرويس شبکه ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي تلفنيکا در اين باره گفت: از موقعي که  اپراتور تلفنيکاه زمان عرضه اين گوشي را  اعلام کرد ، شرکت با سيل تقاضاي افراد براي رزور اين گوشي مواجه شد.
 وي افزود:سرويس هاي نسل سوم يا ۳Gبه گوشي هايي اتلاق مي شود که از پرسرعت ترين سرويس شبکه ها اينترنتي جهان برخوردار هستند.
تلفينکا بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه در اسپانيا مي باشد که در حال حاضرورژن اصلي آيفون را در انگليس و ايرلند ارايه مي دهد.
 سخنگوي تلفنيکا در ادامه افزود: آيفون نسل سوم را تا ۱۱جولاي در اسپانيا،چک ، اسلواک  و ۱۲کشورآمريکاي لاتين عرضه خواهد شد.
تلفنيکا (مووي استار) اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که سرويس هاي خود را در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا