هواوي فلش يو اس بي جديد عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين فلش با پشتيباني فن آوري هاي ياد شده ، قابليت آپلينک با سرعت زياد تا ۷۶/۵ مگابايت برثانيه و داونلينک تا سرعت ۲/۷ مگابايت برثانيه را براي کاربر فراهم مي کند.اين وسيله که از نيمه دوم ماه ژوئن دربازارهاي جهاني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين فلش با پشتيباني فن آوري هاي ياد شده ، قابليت آپلينک با سرعت زياد تا ۷۶/۵ مگابايت برثانيه و داونلينک تا سرعت ۲/۷ مگابايت برثانيه را براي کاربر فراهم مي کند.
اين وسيله که از نيمه دوم ماه ژوئن دربازارهاي جهاني قابل خريداري است،  مجهز به سيستم اتصال قابل چرخش USB است که قابليت کار با سيستم هاي Microsoft Windows (2000/Vista/XP) و Mac OSX ، اتصال و راه اندازي سريع را براي کاربران وسايل همراه داراي سيستم پهن باند فراهم مي کند.
اين فلش يو اس بي  با يک سيستم اتصال قابل چرخش بسيار نازک ۲۷۰ درجه اي دارد، طراحي و ساخته شده و داراي قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي MicroSD است که ظرفيت حافظه را تا ۸ گيگابايت افزايش مي دهد و کاربر را از خريد حافظه يو اس بي ديگر بي نياز مي کند.
فلش Huawei E180 همچنين از پيشتيباني سرويس هاي ديگر از جمله SMS/MMS ، PC voice و دفتر تلفن phone book برخورداراست.
اين وسيله  دربازارهاي معتبر جهان از جمله اروپا ، آسيا پاسيفيک ، خاورميانه ، آمريکاي شمالي و جنوب آفريقا عرضه مي شود و قيمت آن درسايت اينترنتي اسلش فون اعلام نشده است.
شرکت هواوي تکنولوژي در سال ۱۹۸۸ ميلادي در چين تاسيس شد و دفتر رسمي آن درشهر “شنزن” Shenzhen, – گوانگدونگ Guangdong قراردارد.
اين شرکت درزمينه تامين تجهيزات ارتباط از راه دور و شبکه فعاليت مي کند و به ۳۱شرکت مهم دنيا سرويس ارايه مي دهد.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا