ويرجين موبايل سرويس مکالمه نامحدود ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، ويرجين موبايل با پرداخت ۹۹/۷۹ دلار در ماه سرويس مکالمه نامحدود ارايه مي دهد که بر اساس آن به کاربران امکان مي دهد که شانس مکالمه با هر فردي در آمريکا  را در هر زمان از شب و روز  بدون نگراني درباره هزينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، ويرجين موبايل با پرداخت ۹۹/۷۹ دلار در ماه سرويس مکالمه نامحدود ارايه مي دهد که بر اساس آن به کاربران امکان مي دهد که شانس مکالمه با هر فردي در آمريکا  را در هر زمان از شب و روز  بدون نگراني درباره هزينه ي اضافي  داشته باشند.
بر اساس اين گزارش کاربران مي توانند با پرداخت ۱۰ دلار اضافي هرماه از سرويس پيام و متن نامحدود که شامل پيام، پيام تصويري، پيام فوري  و ايميل است، بهره ببرند.
يکي از بهترين مزاياي اين سرويس عدم نياز به انعقاد قرارداد از سوي ويرجين با کاربران خود است، براين اساس کاربران ماهانه هزينه اين سرويس را پرداخت مي کنند و هر وقت که نخواهند مي توانند از اين سرويس استفاده نکنند.
رييس بخش بازاريابي ويرجين موبايل آمريکا مي گويد که کاربران مي توانند براي دستيابي به اين سرويس ماهانه ۹۹/۷۹ دلار بپردازند که با ارزش تر از سرويس هاي دائمي است.
ويرجين موبايل در بين ۱۸ اپراتور آمريکا با ۱/۵ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونCDMA20001xEV,CDMA2000,do cdma  و۱x رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
بر اساس اين گزارش اين اپراتور شبکه ندارد و از شبکه اسپريت نت استفاده مي کند و ۵۰درصد سهام ان در اختيار گروه ويرجين و اسپرينت نکستل و ۵۰درصد باقي مانده در اختيار شرکاي ديگر است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا