مدل W900 سوني اريکسون

بدنه سوني اريکسون W900 خيلي محکم است و شامل يک لولا است  و در عين حال صداي دو قسمت تلفن که روي هم قفل مي شوند تقريبا کم است. اصطکاک بين سطوح پلاستيکي و صداي مربوط به آن خيلي زياد است .ترکيب رنگ سفيد و قاب هاي پلاستيکي براق آن بسيار جالب است ، رنگ …

بدنه سوني اريکسون W900 خيلي محکم است و شامل يک لولا است  و در عين حال صداي دو قسمت تلفن که روي هم قفل مي شوند تقريبا کم است. اصطکاک بين سطوح پلاستيکي و صداي مربوط به آن خيلي زياد است .
ترکيب رنگ سفيد و قاب هاي پلاستيکي براق آن بسيار جالب است ، رنگ مشکي بيشتر از رنگ سفيد مناسب اين تلفن است .
کليد حرکتي اين گوشي چرخشي با کروم پوشانده شده است ، کليدهاي عملکردي در اطراف آن جمع شده اند و به رنگ مواد پلاستيکي اطراف خود مي باشند . رديف پاييني  صفحه کليد اين گوشي کليدهاي عملکردي خاص را تشکيل مي دهد که دسترسي به اينترنت را فراهم مي کند، مکالمه تصويري ايجاد مي نمايد و منوي Activity را باز مي کند . بيشتر دکمه ها در کناره هاي سوني اريکسون W900 قرار دارند .


درطرف راست آن کليد ولوم وجود دارد که ولوم و زوم را کنترل مي کند و دکمه دوربين نيز در اينجا مشاهده مي شود . در طرف چپ آن يک دکمه کوچک کرومي پيدا مي کنيد که Music player رافعال مي کند ، و يک کليد کشويي که صفحه کليد را قفل مي کند.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش سوني اريکسون W900  داراي وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰   پيکسل است و ۲۶۲هزار رنگ را نمايش مي دهد.
زير صفحه نمايش گروهي از کليد هاي عملکردي وجود دارد که در احاطه کليد حرکتي با مرکز تاييد کننده است.
**سيستم پخش کننده
Music player يکي از عملکرد هاي اصلي سوني اريکسون W900 است.
مي توان از دکمه کوچک سمت راست تلفن يا جهت بالايي کليد حرکتي يا يکي از موارد در منوي اصلي استفاده کنيد . Music player سوني اريکسون W900 مانند W800 است . فايل هاي MP3 و AAC را پخش مي کند . بر اساس اطلاعات فراهم شده در بر چسب صوتي همچنين مي تواند فايل هاي موسيقي را بز اساس اسم خواننده و آلبوم تفکيک کند . البته فايل هاي بدون بر چسب صوتي پر شده را نيز اجرا مي کند. در درجه اول در منوي اصلي Music player يک مرجع player مي بينيد که آخرين ليست انتخاب شده از زمان ايجاد وقفه راپخش مي کند.
 Music player اين گوشي ، فيلم ها را نيزپخش مي کند. همچنين فرمت هاي ۳GP و MPEG4 را اجرا مي کند.
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي W900 سوني اريکسون دو مگاپيکسلي است که از وضوح ۱۶۳۲ در ۱۲۲۴  برخوردار است.
اين دوربين  نيز با کانون اتوماتيک در مدل هاي W800، D750  و  K750سوني اريکسون نيز يافت مي شود . هنگام عکس گرفتن مي توان تلفن را مانند يک دوربين ديجيتال معمولي با هر دو دست نگه داريد. دکمه مربوطه را براي تنظيم کانون به آرامي و براي عکس گرفتن بطور کامل فشار دهيد . عکس ها در حالت افقي گرفته مي شود . منوي عملکردي در پايين صفحه نمايش نشان داده مي شود.
**حافظه
 حافظه داخلي گوشي W900 سوني اريکسون۴۷۰ مگابايت است که توسط کارت حافظه Memory Stick Duo Pro   تا  دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي W900 سوني اريکسون از سال ۲۰۰۵ ميلادي وارد بازارهاي جهاني تلفن همراه شد.
اين گوشي چرخشي بعداز عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال اکثر مشتريان برند سوني اريکسون قرار گرفت.
هم اکنون گوشي W900 به بهاي چهار ميليون و ۷۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا