اپراتور اکسل کاميندو اندونزي نسخه ي جديد پلتفورم SMS را ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ديان سيسواريني”مدير شبکه  Excelcomindo،پشتيباني از رشد سريع پيامک هاي شخصي و کاربردها ي مرتبط با آن و تکميل سريع سرويس هاي پيام کوتاه را از قابليت هاي اين همکاري اعلام کرد. وي افزود:بعد از سرويس هاي صوتي ، پيامک يکي از پردرآمد زا ترين سرويس ها در بازار …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ديان سيسواريني”مدير شبکه  Excelcomindo،پشتيباني از رشد سريع پيامک هاي شخصي و کاربردها ي مرتبط با آن و تکميل سريع سرويس هاي پيام کوتاه را از قابليت هاي اين همکاري اعلام کرد.
وي افزود:بعد از سرويس هاي صوتي ، پيامک يکي از پردرآمد زا ترين سرويس ها در بازار ارتباطي  اندونزي است بطوري که تقريبا ۳۰درصد از کل درامد سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
وي با بيان اين که اجراي اين طرح موجب رشد سريع تعداد کاربران اين اپراتور مي شود، افزود: اين اپراتور  با گسترش و ارتقاي پلتفورم پيام کوتاه سهم بيشتري از بازار ارتباطي اين کشور را بدست مي آورد.
سيسواريني از Comverse به عنوان شرکتي نام برد که با استفاده از راهکارهاي خود مي تواند در مدت زماني اندک اين اپراتور را در نيل به اهدافش ياري رساند.
Comverse Technologyشرکت تکنولوزي آمريکايي است که در سال ۱۹۸۲ميلادي در نيويورک تاسيس شد وفعاليت اصلي ان  در زمينه گسترش و ساخت  نرم افزارهاي ارتباطي است.
تعداد کاربران تلفن همراه  در اندونزي تا دسامبر ۲۰۰۶ ميلادي ۶۸ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۲۸.۹۷درصد اعلام شده است.
اندونزي ۱۰ اپراتور ارتباطي دارد که Excelcomindo با بيش از ۱۵ميليون کاربر رتبه سوم را در بين اپراتورها ي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا