تي موبايل از کاربران ماليات فسخ قرارداد مي گيرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن،  T-Mobile آمريکا اعلام کرد کاربراني که پيش از اتمام زمان قرارداد قصد دارند راردادشان را لغو کنند و بيش از ۱۸۰ روز به پايان زمان قراردادشان زمان دارند ملزم به پرداخت ۲۰۰ دلار براي هر خط به عنوان ماليات شارژ هستند.تي موبايل افزود …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل بورن،  T-Mobile آمريکا اعلام کرد کاربراني که پيش از اتمام زمان قرارداد قصد دارند راردادشان را لغو کنند و بيش از ۱۸۰ روز به پايان زمان قراردادشان زمان دارند ملزم به پرداخت ۲۰۰ دلار براي هر خط به عنوان ماليات شارژ هستند.
تي موبايل افزود از ۲۸ ژوئن مشترکاني که از قراردادشان ۱۸۰ تا ۹۱ روز باقي مانده ملزم به پرداخت ۱۰۰ دلار هستند و کساني که ۹۱ تا ۳۰ روز به پايان قراردادشان زمان دارند، بايد ۵۰ دلار و افرادي که کمتر از ۳۰ روز به اتمام قراردادشان زمان باقي است براساس ميانگين صورتحساب ماهانه با آنها محاسبه مي شود.
بر اساس اين گزارش، اپراتورهاي ديگر آمريکا چنين قانوني را وضع نکرده و تنها T-Mobile مشترکانش را ملزم به پرداخت چنين هزينه اي کرده است.
T-Mobile اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي دومنيکن، گواتمالا، آلمان، آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادور سرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود ۱۱۳ ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است و به مشترکين خود سرويس هاي مختلف از جملهGSM , GPRS , EDGE , UMTS , CDMA , CDMA2000 .ارايه مي دهد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا