گرجستان ، مگافون روسيه را به انجام کارهاي غيرقانوني متهم کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،دولت گرجستان دربيانيه خود آورده با وجود مناقشاتي که بر سر مناطق آبخازيا و اوستياي جنوبي بين اين جمهوري و روسيه وجود دارد ،اپراتور مگافون نيز با ارايه سرويس هاي ارتباطي و تبليغات سوء در اين زمينه دامنه اين درگيري ها را گسترش داده است.کميسيون ارتباطات ملي گرجستان …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،دولت گرجستان دربيانيه خود آورده با وجود مناقشاتي که بر سر مناطق آبخازيا و اوستياي جنوبي بين اين جمهوري و روسيه وجود دارد ،اپراتور مگافون نيز با ارايه سرويس هاي ارتباطي و تبليغات سوء در اين زمينه دامنه اين درگيري ها را گسترش داده است.
کميسيون ارتباطات ملي گرجستان GNCC در اين باره افزود : اپراتور مگافون به دليل اين که بدون مجوز اقدام به ارايه سرويس در دو منطقه تحت تسلط گرجستان کرده است مجرم  بوده و موظف به پرداخت جريمه است.
در اين رابطه اپراتور مگافون اتهامات وارده را رد کرد و افزود:اين اپراتور هيچ مسئوليتي در قبال استفاده کاربران مناطق مرزي اين جمهوري از سيم کارت هاي اعتباري مگافون که در مناطق مرزي مجاور روسيه  ندارد.
از تعداد کاربران و ضريب نفوذ تلفن همراه گرجستان اطلاع دقيقي در دست نيست.
دراين کشور سه اپراتورارتباطي وجود دارد.
“مگا فون” که دفتر مرکزي آن در مسکو است ، سومين اپراتور تلفن همراه روسيه پس از Bee Line GSM و “موبايل تله سيستم” (MTS) است.
در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ شرکت مگافون ۳۰ ميليون و ۶۵۷ هزار و ۸۶۴ مشترک تلفن همراه داشت.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا