موانع استفاده از سرويس هاي ويديوي همراه در انگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از جمله اين مشکلات عدم آگاهي کاربران از ارايه اين سرويس ها توسط اپراتورها و قيمت اين سرويس ها مي باشد و بر اساس تحقيقات، نزديک نيمي از کاربران بريتانيايي (۴۴ درصد) نمي دانند که آيا اپرتورهايشان سرويس تلويزيون همراه و سرويس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از جمله اين مشکلات عدم آگاهي کاربران از ارايه اين سرويس ها توسط اپراتورها و قيمت اين سرويس ها مي باشد و بر اساس تحقيقات، نزديک نيمي از کاربران بريتانيايي (۴۴ درصد) نمي دانند که آيا اپرتورهايشان سرويس تلويزيون همراه و سرويس هاي ويديويي را ارايه کرده يا نه خير؟
۳۳ درصد کاربران نيز در مورد قيمت سرويس هاي ياد شده اطلاعي ندارند ودو سوم کاربران  اعلام کرده اند که تمايل دارند از طريق آگهي هاي تلفن همراه از ارايه و قيمت تلويزيون همراه و سرويس هاي ويديويي آگاه شوند.
در حال حاضر ۴۱ درصد کاربران از تلويزيون همراه و سرويس هاي ويديويي در تلفن همراه استفقاده مي کنند واز اين ميان ۱۸ درصد بيش از يک بار در هفته کاربر اين سرويس ها هستند.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است و ۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا