آلتل شبکه CDMAخود را به روز مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آلتل طرح مذکور را در ادامه روند گسترش شبکه پهن باند بي سيم  خود در سال ۲۰۰۸ ميلادي اعلام کرد.اپراتور مذکوراز جمله مزيت هاي اين طرح را افزايش ميانگين سرعت آپلود به طور متناوب از ۵۰۰ و ۸۰۰کيلو بايت بر ثانيه به ۱.۸مگا بايت بر ثانيه اعلام کرد.آلتل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آلتل طرح مذکور را در ادامه روند گسترش شبکه پهن باند بي سيم  خود در سال ۲۰۰۸ ميلادي اعلام کرد.
اپراتور مذکوراز جمله مزيت هاي اين طرح را افزايش ميانگين سرعت آپلود به طور متناوب از ۵۰۰ و ۸۰۰کيلو بايت بر ثانيه به ۱.۸مگا بايت بر ثانيه اعلام کرد.
آلتل ميانگين سرعت شبکه هاي پهن باند حال حاضر شبکه خود را بين ۵۰تا ۷۰کيلو بايت بر ثانيه اعلام کرد و افزود با طرح مذکور اين سرعت پنج تا ده برابر افزايش خواهد يافت.
“جف فاکس”يکي از مقامات ارشد آلتل ارتقا فناوري مذکور را يکي از نيازهاي اصلي کاربران براي استفاده در امور تجاري و شخصي اعلام کرد.
وي افزود:سرعت دانلود سرويس هاي اين اپراتور نيز با فناوري مذکور افزايش خواهد يافت و به طور ميانگين از ۶۰۰کيلو بايت به ۱.۴مگا بايت تا ۳.۱مگا بايت بر ثانيه خواهد رسيد.
فاکس با بيان اين که در فاز اول اين طرح حدود ۷۶درصد کاربران تحت پوشش قرار خواهند گرفت ، افزود: انتظار داريم تا پايان ۲۰۰۸ ميلادي تعداد کاربران تحت پوش اين طرح را به ۸۲درصد برسانيم.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۲۵۵ميليون نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶درصد اعلام شده است .
اين کشور ۱۸ اپراتور ارتباطي دارد که آلتل با بيش از ۱۳ميليون کاربر پنجمين اپراتور اين کشور به حساب مي آيد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا