جستجوي اينترنتي همراه سالانه ۸۹ درصد رشد دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دي ام نيوز”، در اين گزارش عقايد برخي از مديران برجسته شرکت هاي ارتباطي در سراسر جهان آورده شده است.“ندي ساليوان” قائم مقام سرويس هاي مشتريان در شرکت “کريسپ وايرلس” پيشنهاد داده است که بازاريابان با شرکت هايي که در کار جستجو، توسعه و کاربرد …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “دي ام نيوز”، در اين گزارش عقايد برخي از مديران برجسته شرکت هاي ارتباطي در سراسر جهان آورده شده است.
“ندي ساليوان” قائم مقام سرويس هاي مشتريان در شرکت “کريسپ وايرلس” پيشنهاد داده است که بازاريابان با شرکت هايي که در کار جستجو، توسعه و کاربرد دستگاه هاي همراه تخصص دارند، همکاري کنند. 
وي  افزود : برخي از جستجوگرهاي اينترنتي تفاوت هاي بارزي دارند و جستجوگر هاي يکسان در دستگاه هاي متفاوت ممکن است بطور متفاوت واکنش نشان دهند.
“جان وون تچنر” (Jon von Tetzchner ) مدير اجرايي شرکت “اپرا” گفت که شرکت وي راه اندازي موتورهاي جستجوي اينترنتي براي دستگاه هاي PDA را در سال ۱۹۹۹ و براي تلفن هاي همراه را در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد.
وي افزود: برخي از اپراتورها مردد هستند که آيا به کاربران اجازه دهند آزادانه به اينترنت بروند يا خير و به دنبال ساخت دروازه هايي هستند تا با مشترکان خود ارتباط برقرار کرده و به آنها محتواهايي را  خواستار آن هستند ارايه دهند.
 جستجوگرهاي “اپرا موبايل” و “اپرا ميني” اين شرکت با اين هدف ارايه شدند که علايق مشتريان را در اولويت قرار دهند و موتور جستجوگر اپرا ميني بيش از ۴۴ ميليون نفر کاربر دارد و طراحي آن به گونه اي است که حتي در گوشي هاي معمولي و ساده نيز اجرا مي شود.
موزيلا نيز در آينده نزديک جستجوگر جديد موبايل با نام ” Fennec” را عرضه خواهد کرد، اين جستجوگر که انتظار مي رود در زمستان سال جاري راه اندازي شود، تجربه جستجوي بهتر اينترنت همراه را به کاربر ارايه خواهد داد.
يکي از کاربردهاي تلفن هاي هوشمند مکان يابي است که علاوه بر تکنولوژي GPS، مي توانند رمينه ارايه داده هاي  اپراتورها و مکان يابي را به روش مثلث معکوس فراهم کنند.
“اندرو وين ريچ” مدير اجرايي شرکت داده اي موبايل MeetMoi اعتقاد دارد که شرکت هاي توليد کننده تلفن هاي هوشمند جنبه مکان يابي را به خوبي در نظر مي گيرند ودر آينده توسعه اينترنت همراه براي فراهم کردن اطلاعات مربوطه، به اطلاعات محلي تکيه خواهد کرد.
“تام کِـنون” قائم مقام برنامه ريزي استراتژيک شرکت Wunderman نيز اعتقاد دارد که اينترنت همراه از لحاظ جغرافيايي کاربرد هاي بسياري دارد زيرا تلفن همراه هميشه با مشترک است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا