نوکيا پلتفورم شبکه اجتماعي تلفن همراه خود را گسترش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،نوکيا اعلام بر اساس اين همکار ي کاربران مي توانند از سرويس هاي فعال اجتماعي  Plazes براي برنامه ريزي، ضبط و اشتراک گذاري محتواي موبايلي استفاده کنند.“نيکلاس ساواندر”مدير نرم افزارها و سرويس نوکيا در اين باره گفت:اين همکاري تسريع کنده  تعاملات کاربران با يکديگرخواهد بود همان طور که …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،نوکيا اعلام بر اساس اين همکار ي کاربران مي توانند از سرويس هاي فعال اجتماعي  Plazes براي برنامه ريزي، ضبط و اشتراک گذاري محتواي موبايلي استفاده کنند.
“نيکلاس ساواندر”مدير نرم افزارها و سرويس نوکيا در اين باره گفت:اين همکاري تسريع کنده  تعاملات کاربران با يکديگرخواهد بود همان طور که مي تواند باعث هر چه پويا تر شدن فعاليت هاي اجتماعي و تواناي هاي تکنيکي براي رشد و توسعه اين حيطه  شود.
وي ضمن اشاره به اين که پيش بيني مي شود اين طرح تا فصل سوم ۲۰۰۸ به مورد اجرا گذاشته شود ،افزود: بعد از اجرا اين طرح ،  Plazesبه يکي از واحدهاي نرم افزار و سرويس نوکيا تبديل خواهد شد.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo  قراردارد و دردرزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي  بيش از۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا