هندي ها SMS مي زنند تا در ترافيک نمانند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، به گفته کميسر پليس دهلي نو، مذاکرات لازم با رگولاتوري مخابرات هند انجام شده و اين سرويس تا ماه آينده به کاربران ارايه مي شود. کاربران براي استفاده از اين سرويس کافي است پيام کوتاه LOC REP که به معناي “گزارش موقعيت” …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”، به گفته کميسر پليس دهلي نو، مذاکرات لازم با رگولاتوري مخابرات هند انجام شده و اين سرويس تا ماه آينده به کاربران ارايه مي شود.
کاربران براي استفاده از اين سرويس کافي است پيام کوتاه LOC REP که به معناي “گزارش موقعيت” (location report ) است را به يک شماره ۵ رقمي ارسال کرده و به سرعت پاسخ را دريافت کنند.
کاربراني که از اين سرويس استفاده مي کنند بايد هزينه اضافي را بابت پيام هاي کوتاه دريافتي پرداخت کنند.
پليس ترافيک هند با شرکت هاي مختلف به عنوان اسپانسر مالي اين پروژه مذاکراتي انجام داده و احتمال داده که هزينه اين سرويس را تا حد ممکن کاهش دهد.
هند تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي، ۲۷۵ ميليون کاربر تلفن همراه خواهد داشت و  تعداد کاربران هند در طول ۱۵۶ ماه به ۲۷۵ ميليون نفر رسيده است و تنها ۳۶ ماه طول خواهد کشيد که تعداد کاربران هند به ۳۰۰ ميليون نفر برسد.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا