Qik روي ويندوز موبايل در دسترس است

Qik هم اکنون روي گوشي هاي موتورولا Q و بلک جک سامسونگ و سري N نوکيا در دسترس است.با Qik ، سرويس هاي ويديويي به شکل رايگان و زنده در دسترس کاربران قرار مي گيرد به طوري که مي توانند ويديوهاي زنده را از اينترنت با دو کليک روي  تلفن همراه شان ببينند و با …

Qik هم اکنون روي گوشي هاي موتورولا Q و بلک جک سامسونگ و سري N نوکيا در دسترس است.
با Qik ، سرويس هاي ويديويي به شکل رايگان و زنده در دسترس کاربران قرار مي گيرد به طوري که مي توانند ويديوهاي زنده را از اينترنت با دو کليک روي  تلفن همراه شان ببينند و با ديگران نيز در تماس بوده و آنها نيز مي توانند به شکل آنلاين اين ويديوها را ببينند و به محاوره با چت مشغول شوند.
روزنامه نگاران مي توانند از اين سرويس در مصاحبه هاي سياسي براي شفاف سازي در گزارش شان و مبارزه انتخاباتي روي پلتفورم وب جهاني استفاده کنند.
با يک واسط کاربري ساده هر کاربر مي تواند برنامه هاي ويديويي زنده را ببيند وبا دنيا تعامل کند.
مايکروسافت انتظار دارد ۲۰ ميليون گواهينامه ويندوز موبايل در ۵۵ کشور همراه با تلفن همراه به فروش برساند.
اين مشارکت به شرکت ها امکان مي دهد تا حيطه فعاليت خود را به شکل جهاني وسعت داده و به اشتراک گذاري ويديو بازارهاي در حال توسعه را تسخير کنند.
مردم به شکل فزاينده اي انتظار کيفيت بالا و پخش ويديو روي موبايل را دارند و مايکروسافت نيز براي هر چه بهتر ارايه دادن اين تجربه روي ويندوز موبايل کار مي کند.
اين شرکت همکاري نزديکي با تيم ويندوزموبايل انجام مي دهد تا به اين طريق در ماهاي آينده محصولاتي در نسخه بتا ارايه دهد به همان شکلي که روي ويندوز موبايل اضافي روي دستگاه هاي تلفن همراه کار مي کند.
مدير اجرايي Qik مي گويد: ما به دنبال ارتباط مداوم با مايکروسافت ، ارايه سرويسي که افراد بتوانند در تماس با يکديگر بمانند، دريافت اطلاعات از رسانه هاي حرفه اي و روزنامه نگاران شهري و تغذيه نوع جديدي از ارتباطات هستيم.
Qik  اولين بار در سال  1980 براي سيستم كامپيوترى بزرگ، سريع و چند كاربردي  است كه براى اداره حجم بالايى از داده ها و وظايف پيچيده طراحى شد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا