کمترين حق ليسانس پروانه Wimax به استان‌هاي محروم اختصاص دارد

به گزارش موبنا مهندس محمود خسروي، اظهار داشت: استان‌هاي خراسان جنوبي، کهگيلويه و بوير احمد و ايلام با چهار ميليارد ريال، کمترين ميزان حق ليسانس پروانه Wimax را به خود اختصاص داده‌اند. وي افزود: اين در حالي است بيشترين ميزان حق ليسانس اين پروانه خدمات دسترسي پرسرعت بي‌سيم به استان تهران با مبلغي بيش از …

به گزارش موبنا مهندس محمود خسروي، اظهار داشت: استان‌هاي خراسان جنوبي، کهگيلويه و بوير احمد و ايلام با چهار ميليارد ريال، کمترين ميزان حق ليسانس پروانه Wimax را به خود اختصاص داده‌اند.
وي افزود: اين در حالي است بيشترين ميزان حق ليسانس اين پروانه خدمات دسترسي پرسرعت بي‌سيم به استان تهران با مبلغي بيش از ۲۰۰ ميليارد ريال اختصاص دارد.
معاون وزير ارتباطات در خصوص برنامه زمان بندي مزايده Wimax نيز اظهار داشت: اسناد اين مزايده از شنبه هفته آينده در سطح کشور فروخته خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: متقاضيان تا تاريخ ۱۶ مرداد ماه فرصت دارند تا اسناد مزايده را خريداري و حداکثر تا تاريخ ۳۱ شهريور ماه مدارک مورد نياز را به مراجع ذي‌ربط تحويل دهند.
خسروي تأکيد کرد: به منظور شفاف سازي در روند برگزاري مزايده، نشست پرسش و پاسخي در دوم شهريور ماه با حضور مسوولان برگزاري اين مزايده و متقاضيان شرکت در آن، برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، رئيس سازمان تنظيم مقررات در عين حال با بيان اينکه مزايده Wimax به صورت محلي و استاني برگزار خواهد شد گفت: اين مزايده بين المللي بوده و شرکت‌هاي داخلي و خارجي توانمند با رعايت قوانين موجود و بر اساس اسناد مزايده، مي‌توانند در آن حضور پيدا کنند.
وي ادامه داد: بازگشايي پاکات اسناد مزايده در دوم مهر ماه سال جاري انجام خواهد شد که تلاش مي‌کنيم طي مدت ۱۵ روز بعد از بازگشايي پاکات، نتايج مزايده مشخص و اعلام شود.
خسروي تصريح کرد: اين پروانه شش ساله صادر خواهد شد که براي يک دوره پنج ساله تمديد و پس از آن، براساس شرايط و ضوابط موجود، به دوره‌هاي پنج ساله قابل تمديد است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا