وب سايت جستجوي اطلاعات شماره تلفن راه اندازي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “نيوز واير تودي”، اين سرويس برخلاف سرويس هاي راهنماي دفتر تلفن معمولي که بر اساس نام کاربر شماره تلفن همراه را ارايه مي دهند، به کاربران امکان مي دهد که بر اساس شماره تلفن همراه و ثابت اطلاعات مالک  را پيدا کنند.بررسي نشان مي دهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “نيوز واير تودي”، اين سرويس برخلاف سرويس هاي راهنماي دفتر تلفن معمولي که بر اساس نام کاربر شماره تلفن همراه را ارايه مي دهند، به کاربران امکان مي دهد که بر اساس شماره تلفن همراه و ثابت اطلاعات مالک  را پيدا کنند.
بررسي نشان مي دهد که کاربران براي پيدا کردن اطلاعات بيشتر درباره يک شماره تلفن همراه در اينترنت با مشکل روبرو هستند و اين سرويس مشکلات کاربران را در اين زمينه حل کرده است.
وب سايت گزينه هاي مختلفي را به کاربر ارايه مي دهد.
– اولين گزينه اين است که شماره تلفن همراه مورد نظر را وارد کرده و روي دکمه ” Who Owns This Number” کليک کنند تا نتايج را ببينند.
–  گزينه دوم جستجو براي شماره در بخش کد ناحيه است.
اين گزينه به کاربران امکان مي دهد به دنبال شماره هاي ناقص بگردند و يا ناحيه کلي را که کاربر شماره تلفن در آن زندگي مي کند، پيدا کنند.
– از اين گزينه ها کاربران مي توانند نام حقيقي ، آدرس خيابان محل سکونت ، شهر ، استان ، و کد پستي را که مربوط به صاحب شماره تلفن مي شود ، پيدا کنند.
– ساير اطلاعاتي که از اين طريق بدست مي آيند عبارتند از شغل و شماره تلفن محل کار ، شماره تلفن ثابت منزل ، فاميل و همسايگان.
اين سايت همچنين از کتابخانه اي برخوردار است که در آن  مقالاتي شامل “قانون حمايت پخش شماره تلفن همراه مشترک” ، “حقوق تجاوز به حريم شخصي از طريق سايبر” ، موضوعات مربوط به کودکان و تلفن همراه در آن گردآوري شده است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا